We've got news for you.

Register on BusinessLIVE at no cost to receive newsletters, read exclusive articles & more.
Register now

I'm not suggesting The Star was lying when it implied on Monday that Cyril Ramaphosa had signed off on the ANC using a military jet for its Zimbabwe jaunt. Not at all.

Yes, some of my colleagues in the media continue to insist that that newspaper, being part of Iqbal Survé’s Independent Group, is essentially the SA version of Russia Today or Fox News. But I think this is extremely unfair. Russia Today and Fox News both employ at least three actual journalists, and the propaganda they produce is sophisticated, effective and often entertaining. This is not the case with Survé’s titles...

BL Premium

This article is reserved for our subscribers.

A subscription helps you enjoy the best of our business content every day along with benefits such as articles from our international business news partners; ProfileData financial data; and digital access to the Sunday Times and Sunday Times Daily.

Already subscribed? Simply sign in below.

Questions or problems? Email helpdesk@businesslive.co.za or call 0860 52 52 00. Got a subscription voucher? Redeem it now